.

.

Saturday 12 January 2019

Alhamdulillah. Umurku dah cecah 36

Puji pujian bagi Allah. Tuhan seru sekalian alam. Selama mana bumi berputar, begitu juga usiaku. Pada hari ini, 13 Januari 2018. Usiaku telah mencecah 36 tahun mengikut tahun masihi ( usia kalendar hijrah 37 tahun).

Macam macam suka duka aku lalui sepanjsng hayat ni. Jatuh bangun semula tak terkira dah, syukur Allah masih beri aku masa untuk bernafas semula. Apa pun aku mesti terus bergerak ke hadapan tanpa menoleh ke belakang.



Dikelilingi oleh sahabat yang sentiasa memberikan semangat, aku sangat mensyukuri atas kurniaan Allah ini. Semoga sahabatku sekalian berada dalam lindungan Allah. Aamiin. 

Aku pun tak tahu nak tulis apa dah sebab letih sikit. Buat masa ni penulisan aku banyak di media sosial facebook. Dan lebih berkisar kepada cerita politik. Tambahan pula pilihanraya kecil Cameron Highland semakin hampir. Membuatkan tugasanku sebagai Cybertrooper BN bertambah. Dan aku memperuntukkan waktu rehatku hanya 3 jam saja sehari.

Itu saja celoteh dari ku. Buat sidang pembaca. Terima kasih atas sokongan anda.

No comments:

Post a Comment