.

.

Tuesday 28 February 2017

Dah boleh saman kot?



Satu ketika dulu, kita lihat muka seorang demi seorang yang angkat sepanduk "mana 2.6 billion?"... ada yang dah dirakam jeritannya juga... mana 2.6 billion? mana 2.6 billion?
Akhirnya setelah tidak berjawab, keluarlah kenyataan fitnah bahawa 2.6 billion daripada 1MDB.. dengan penuh berani, kenyataan fitnah ini dilontarkan. Kononnya betul dengan kenyataan sokongan dari media Amerika syarikat yang didambakan oleh pembangkang.
Bukti bergambar dah ada untuk menyeret kaki fitnah ni ke muka pengadilan. Cuma kita nak tahu siapa tok dalang yang buat kenyataan 2.6 billion tu duit 1MDB. Nak kaut, biar kaut semua sekali ke dalam penjara. Sekarang ni nak kumpul bukti fitnah tak susah... media sosial dah sediakan platform bagi tukang fitnah ni bunuh diri..
Mungkin diorang lebih selesa makan tinggung berak cangkung dalam penjara bersama Anwar Ibrahim. Bak kata ayahanda Rani.. kipidap.. buat report masuk lokap. Itu je pengajaran yang sesuai untuk keyboard warrior yang suka copy paste fitnah untuk disebarkan.
Zalim? Tanya orang PKR... Siapa zalim sejak peristiwa Memali hingga 1998? Siapa yang guna ISA sebagai cakar kuku besinya. Siapa pula yang hapuskan ISA kerana dengar tuntutan rakyat. Siapa yang hantar FRU bukan untuk mengawal tetapi untuk membelasah rakyat? Tanya diri sendiri. Ada budak mentah yang nak jadi keyboard warrior.. lahirnya 1999, cerita bab reformasi bagai dia sendiri yang turun padang. Ni jawapan Parang Pedang..... PI BALIK JILAT PUNAI BAPAK HANG DULU.. BARU MAI SEMBANG DENGAN AKU.

No comments:

Post a Comment