.

.

Sunday 25 March 2018

Suatu bencana buat melayu jika bertanding atas tiket DAP

DAP secara jelas merupakan sebuah parti yang bersifat rasis terhadap bangsa lain terutamanya yang beragama Islam. Ada pun jika calon yang diletakkan kitu adalah orang melayu sendiri, mereka tetap terikat dengan peraturan parti DAP yang semestinya tidak memihak kepada melayu.

Memang benar kita harus memilih calon berwibawa, akan tetapi berbaloikah memangkah calon melayu yang menjadi boneka DAP? Meletakkan calon melayu dalam DAP merupakan langkah pertama bagi DAP memasuki wilayah majoriti melayu.

Seperti yang kita tahu, begitulah wujudnya parti PKR dan AMANAH, mengapa perlu atas tiket DAP. Disini kita sudah lihat game yang dimainkan oleh DAP. Beberapa negeri yang mempunya pengaruh PPBM mungkin tidak dapat mempertandingkan partinya dan akan digantikan dengan DAP. bertapa bijak percaturan DAP dalam usaha menguasai utara dan selatan.

Keputusan ditangan pengundi. Pangkah dengan bijak kerana mungkin pada hari ini anda mampu menyuap nasi sepinggan dan hanya sesuap sahaja apabila DAP memerintah.

Mungkin juga tengkolok dan serban bakal diharamkan dari dipakai selepas ini. Fikirkan dan buatlah penilaian dengan bijak.

No comments:

Post a Comment