.

.

Tuesday 9 October 2018

Aina Mahyuddin. Lucu dalam nakal.

Bila korang tengok aku up cerita Aina Mahyuddin ni mesti korang terfikir, aku ni dah kenapa dok up cerita dia jer kan.. korang tak follow show bigo dia, korang tak tahu.. aku selalu perhati show dan Instagram dia, aku tau cara dia melayan peminatnya.

Dulu aku ada pemikiran yang mengatakan orang cantik ni sombong dan tinggi diri (rasanya sama istilah). Tapi Aina ni dah ubah pandangan aku terhadap wanita cantik ni.

Pertama sekali masa dalam Bigo live, penyanyi cilik ni tak berhenti bersembang dengan viewer yang bertanyakan macam macam soalan. Kadang kala soalan matematik pun keluar. Tapi sempoi nya yang korang patut tahu.. Aina cekap jawab soalan diberi dengan gaya lucunya.

Inilah ciri ciri penghibur yang kita nak. Bukan setakat menyanyi jer tapi pandai menguasai audiens. Oh ya satu perkara lagi. Aina masih belum sedia mengeluarkan single beliau sendiri buat masa ini disebabkan dia sedang belajar di IPT dalam bidang muzik. Beliau berkata singlenya nanti haruslah berkualiti. Oleh demikian , beliau akan terus berlatih hingga cukup yakin untuk berdiri atas lagunya sendiri.

Ok la. Dibawah ni aku ada sertakan soalan dari peminat Aina. Dan lihat pada jawapan Aina yang korang bakal tersenyum sendiri.











No comments:

Post a Comment