.

.

Saturday 13 October 2018

Apakah Aina Mahyuddin sedang membuat rakaman single baru?



Aku masih belum pasti adakah video tanpa suara itu yang berdurasi selama beberapa saat dan tiada audia merupakan rakaman single Aina Mahyuddin atau tidak. Sebab sebelum ni ada khabar angin mengatakan Aina memiliki lagu sendiri dan masih belum sedia mengeluarkan sebarang single miliknya.

Apa pun aku sedang menunggu kenyatasn dari Aina sendiri tentang rakaman tersebut. Sebelum ni Aina pernah mengajukan soalan Kepada peminatnya di Bigo berkenasn genre lagu yang sesuai buat dirinya.

Aina Mahyuddin demgan suara yang mantap aku yakin mampu menghasilkan sebuah lagu yang menjadi siulan peminatnya nanti. Gambar ni aku print screen dari video ringkas pada Instagram Aina. Sori, bukan stalker tau. Aku kena tahu perkembangan Aina Mahyudfin kerana aku melihat potensi beliau yang amat cerah dalam karier nyanyiannya.

Ok geng. Kita tunggu jer apa hasil karya lepas ni. Ok, nanti Aina huat Bigo live, aku bagitau perkembangannya lagi..

Follow Aina Mahyuddin di Bigo...

Biasanya Aina on antara jam 11 malam ke atas... korang standby jer la...

Bye...

No comments:

Post a Comment