.

.

Saturday 6 October 2018

Nasi kandar M. Salim kepala ikan.

Nama restoran tu jer M. Salim kepala ikan. Bukan kepala taukey tu yang macam ikan.




Pada aku nasi kandar ni top 3 lepas nasi ganja Jalan Yang Kalsom dan Vanggey greentown. Ipoh mempunyai tarikannya yang tersendiri. Gambar ni adalah nasi kandar restoran M. Salim di Jalan Tokong off Jalan kampar. 

Untuk pengetahuan korang, harga nasi kandaq ni lebih kurang 9.00 jer. Isinya aku taruh hati ayam + udang seekor dan sayur. Minum teh o ais RM1.50 saja...

Taukey ni dah kenal aku dah sebab selang sehari aku akan datang sini. Korang boleh buat tempahan meja kalo nak datang dari jauh. Call 05-255 5786 untuk tempah meja. Kalo nak datang takat 2 hingga 3 orang, datang jer tak perlu call dah... 

Macam mana dia punya rasa? Korang tengok gambar tu lama lama korang tahu la... aku boleh ulang 3 ksli seminggu kat sini.

Memang sedap la.. jangan lupa mintak sayur timun dan sambal rempah sekali, tu yang buat korang ketagih nak datang lagi. Satu perkara lagii, korang patut cuba dia punya nasi biryani... ada kick bak kata mat rock

No comments:

Post a Comment