.

.

Sunday 23 September 2018

AINA MAHYUDDIN , PENYANYI YANG BAKAL MENCIPTA NAMA.

Didunia penyiaran mungkin ramai yang tidak mengenali beliau. Tetapi tidak pada dunia Bigo, juga sebagai peserta I can See Your Voice minggu ke 6 (peneroka kafein). Beliau dikenali sebagai seorang penghibur dengan lontaran suara merdunya. Aku sendiri merupakan peminat Aina mahyuddin sebab wajahnya yang agak babyface. Sangat comel.



Nama betul beliau adalah Amirathul Aina Binti Mahyuddin. Berasal dari Shah Alam selangor. Pada hari ini 23 September adalah ulangtahun kelahiran beliau. Umur Aina? Kena tanya Aina sendiri la..

Mungkin kita tak kenal Aina, tapi rasanya geng bas sekolah Astro Ceria mesti korang ingat kan? Aina ni adalah adik kepada salah seorang pelakon geng bas sekolah tu. Tengok yang pandai taekwondo tu, itulah abang kepada Aina.
Ok geng, kini Aina sedang melanjutkan pelajarannya di sebuah IPT. Bidang muzik major vokal minor piano.

Dikhabarkan Aina telah memiliki lagu sendiri, sama-sama kita nantikan. Ok, hari ni birthday Aina. Jadi aku nak lampirkan lagu birthday untuk Aina. Akhir kata semoga usia yang meningkat ini bakal menyerlahkan sinar Aina Mahyuddin dalam bidang yang diceburinya. Aamiin..



Follow bigo Aina

Nama : Aina Mahyuddin
I.d: 141500274

No comments:

Post a Comment