.

.

Sunday 23 September 2018

SEKIAN LAMA MENYEPI DARI BLOG

Hai geng. Assalamualaikum. Selamat bertemu kembali.. lama dah aku tak menulis blog. Ye la sejak BN kalah ni. Aku dah mula tawar hati nak tulis apa2 dah. Cukup la aku dah puas menulis dalam blog parangpedang.blogspot.com dulu, penuh cerita politik. Dalam blog parang pedang 2 ni aku ingat nak ambil artikel bab artis, makanan dan tempat menarik jer.. mungkin bab saham, forex dan binary option pun aku selit sikit.

Geng, mungkin dunia blog dah tak ramai orang minat. Sebab facebook, instagram dan tweeter jadi pilihan. Ditambah pulak dengan Bigo,tiktok dan we chat yang dah berlambak orang join sampai aku sendiri pun  terikut dan tinggalkan dunia blog ni.

Ok, aku ingat nak mula balik menulis blog dan harap korang boleh support aku. Bukan aku mintak duit pun. Mintak korang baca jer. Dan lepas ni konpom korang tak berbulu dengan aku dah sebab takkan ada cerita politik macam dulu.

Kali ni aku akan jadi lidah kepada artis baru nak up, tempat menarik yang baru diupgrade , tempat makan best, mungkin juga video best dari youtube..
Yangnpasti bukan cerita politik yang semakin bodoh sekarang.

Oh yer, aku juga akan masukkan bab kerohanian jiga untuk santapan jiwa kita bersama. Boleh dikatakan blog aku kali ni berwajah baru. Cuma jenama jer parang pedang. Ok geng, salam kasih salam sayang daripada aku khas buat korang... jumpa lagi. Assalamualaikum.....

No comments:

Post a Comment