.

.

Monday 24 September 2018

Perut boroi, muka pecah tapi awek keliling pinggang?

Isu panas ni. Tapi percaya la aku tak tipu benda ni boleh terjadi. Cuma aku jer tak pasang awek keliling pinggang. Satu cukup la. Nak jaga satu punsetengah mati. Pasang banyak takut tak cukup tanah jer nak lari.

Muka pecah seribu? Poket nipis? Perut boroi? Yo ! Konpom awek lari taknak dekat. Tapi aku sepanjangbperut aku ke depan, orang pompuan yang face to face dengan aku semuanya lagi nak duduk rapat pegang pegang aku ada la walaupun dalam facebook diorang tengok aku macam pandang seekor monyet jer.

Rahsia aku ialah benda ni. Bukan sebarang minyak wangi. Tapi ia mengandungi feromon pemikat. Aku pengumpul koleksi minyak wangi feromon. Tak main la minyak wangi kat supermarket tu. Gah diiklan tv tapi hampeh bila depan makwe. Betul , hidung perempuan ni boleh detect feromon yang ada pada badan lelaki. Jadi ingat la apa yang ingin aku cakapkan ni.. kalo lelaki tu muka pecah dan perut boroi tapi korang suka dia maknanya korang dah masuk perangkap feromon yang dipasang lelaki tersebut.

Bak kata orang. Menyerah diri aje la untuk jadi pakwe dia. Ok bye. Rahsia dah bocor....


No comments:

Post a Comment