.

.

Monday 24 September 2018

Sumpah ! Dalam mobile legend, aku tak tahu guna fighter

Mungkin orang boleh gelak kat aku, tapi ni la hakikatnya. Aku langsung tak pandai guna watak fighter. Dan mungkin jugak aku asyik kena buli dek marksman bila guna fighter atau charger.

Kalau guna tank pun aku kalah sebab aku tak pandai bertukar jadi tank. Tapi bagi la aku guna nana atau claude, konpom team aku menang.. biasanya aku yang tamatkan permainan.


Kalau tak silap aku, bukan sikit grand master dan legendary yang follow aku. Sebab aku bukan jenis sellfish nak cari buff atau turtle dulu. Konsep aku, pertahankan turret sendiri dan musnahkan turret musuh. Kadang kadang kalah jugak bila ada team badihol pergi cari turret dan biarkan team sendiri kena serang. Kalo jenis tu aku nak ajar senang jer. Di mintak request backup pun aku buat kering jer.

Kat bawah ni adalah watak yang aku paling suka selain watak Nana.Watak yang dimaksudkan ialah CLAUDE. Dua watak berbeza tapi ada fungsi sendiri. NANA memang beban tapi penuh muslihat untuk buat huru hara musuh. claude pulak bergerak pantas dan ada kembar monyetnya sebagai senjata.
Ok geng, aku nak sambung main Mobile Legend. Korang try la main. Memang best.


No comments:

Post a Comment