.

.

Monday 24 September 2018

Bertaubatlah dari sifat lesbian gay bisexual dan transexual

Bila diingatkan dari kisah Rasulullah Salallahualaihiwassalam tatkala menghadapi gempa bumi, baginda menyeru umatnya supaya bertaubat dari maksiat. Begitu juga ketika zaman kgalifah Umar al Khattab dan zaman khalifah Umar Abdul Aziz.

Gempa dikatakan dari sudut sains sebagai pertembungan antara kerak bumi. Tetapi melihat dari sudut kerohanian, ia merupakan satu peringatann dari Allah Azzwajala terhadap kita atas maksiat yang berlaku. Tambaha pula negara kita nampaknya lengkap pakej rumah pelacur, kilang arah, pusat judi. Kita ditambah pula dengan budaya LGBT. Perlu diingat, LGBT ni bukan isu politik tapi isu moral yang kita mesti tangani bersama.

Sedangkan dibumi para nabi pun sudah ditimpa gempa bumi, apatah lagi tempat kita Malaysia? Sedangkan dilanda tsunami pun kita dah parah, bagaimana pula kalau dilanda gempa? Cukup data internet? Guna wifi? Jom dengar ceramah ustaz dar indonesia ni.. agak menarik.. kalau tak menarik, sila check hati kita takut takut ada sifat hati mati dalam diri kita. Ok geng, selamat menonton.

No comments:

Post a Comment