.

.

Wednesday 26 September 2018

Melayan Bigo Aina Mahyuddin



Aku ni memang peminat Aina Mahyuddin, seorang artis BIGO yang bergiat aktif sebagai penyanyi. Aina kini yang sedang melanjutkan pelajaran dalam bidang muzik di sebuah IPT. Suara lunak beliau yang sempat aku rakam mungkin holeh mengubat rindu kerana Aina kini sedang sibuk belajar telah mengurangkan aktiviti nyanyian beliai di Bigo. Untuk pengetahuan korang.. Aina akan live sekitar antara jam 11 malam dan 12 malam.. Hari sahaja tak tentu, jadi kena la rajin hukak Bigo page Aina Mahyuddin. Search jer nama ni dan paparan wall Aina akan muncul.

Ok geng, tanpa membuang masa, jom layan sesi live Aina Mahyuddin yang sempat aku rakam ni......



Satu kelebihan tiap kali nak end live video.. Aina akan akhiri dengan bacaan zikir hasbirobbi jallah.. ni pun aku ada rakam.. jom dengan..



Setakat ni aku paling banyak habiskan masa menonton room Aina Mahyuddin sebab. Dia tak sombong untuk berbual dengan peminatnya.. ok la geng.. aku nak layan Aina punya video ni.. jumpa lagi...


AINA MAHYUDDIN

No comments:

Post a Comment